Pasca PRU13

Aku rasa masih belum terlambat lagi bagi aku mengucapkan tahniah kepada semua rakyat Malaysia yang telah mengundi untuk PRU13 kali ini. Dan kepada kerajaan ‘baru’ yang masih kekal di Putrajaya, selamat mentadbir negara Malaysia ini dengan baik. ceyy..

Well, baik sebelum mahupun selepas pilihanraya, banyak aku tengok poster-poster manifesto di’post’ di media internet. Ada yang serius dan ada yang lawak gila oke. Orang Malaysia memang rajin buat komik internet meme. Takpa takpa sebab lawak troll tu ada logiknya jugak. 

Kat bawah ni adalah keputusan PRU13. Haha

Image

 So, here we are. Here comes the memes!!

Image

yang ni  memang sangat betullah

LAGIdeymm..yang ni sape tak nak..haha

Buat parti politik yang masih kekal sebagai kerajaan, jadilah kerajaan yang telus. Kalau tak nak tukar politik kerajaan tak mengapa tapi sekurang-kurangnya tukarlah cara berpolitik. IM4U 😉

Advertisements