bila dah besar…

Biasalah kan bila dah besar. Macam-macam benda kena pikir sampai kadang-kadang tu tak larat nak pikir. Tapi benda yang kawan aku pikir ni ada jugak betulnya. Bagus betul kan kawan-kawan aku. Sebab diorang lah aku mampu berpikir benda macam ni. 

Yang ni jangan salah sangka ok. Komen aku takat pukul 18:26 jer. Yang komen start pukul 18:27 sampai ke bawah tu ehem..ehem..Tempat pengajian beliau: UiTM Puncak Alam. Jantina beliau: Pompuan

Yang ni kawan aku yang bakal grad tak lama lagi. Tempat pengajian beliau: UTM Skudai. Jantina beliau: Lelaki

Nama dan beberapa perkataan terpaksa di’blur‘kan kerana agak offensive sekiranya ditayangkan di khalayak umum. Malu ler beliau. Aku rasa umur aku ni memang dah layak untuk terima kad kahwin sebab dah ramai  kawan aku yang kawen tapi aku belum cukup layak untuk bagi kad kahwin. Aku rasa macam muda lagi. Habis tu, yang dah kawen tu dah tua sangat ke? mihmihmih

Advertisements